Saturday, May 19, 2012

Nazywasz mnie

Nazywasz mnie...

Nazywasz mnie MISTRZEM, 
a nie radzisz się mnie,

Nazywasz mnie ŚWIATŁEM, 
a nie widzisz mnie,

Nazywasz mnie DROGĄ, 
a nie idziesz w moje ślady,

Nazywasz mnie PRAWDĄ,
a nie szanujesz mnie,
 
Nazywasz mnie PIĘKNEM, 
a nie miłujesz mnie,

Nazywasz mnie BOGACTWEM, 
a nie prosisz mnie,

Nazywasz mnie WIECZNYM, 
a nie szukasz mnie,

Nazywasz mnie MIŁOSIERNYM,
a nie ufasz mi,

Nazywasz mnie WSZECHMOCNYM, 
a nie cenisz mnie,

Nazywasz mnie SZLACHETNYM, 
a nie służysz mi,

Nazywasz mnie SPRAWIEDLIWYM, 
a nie słuchasz mnie.

Jestem Twoim Bogiem
mając wiarę - wierz więcej
a nie będzie Ci ciężko, 
bo kto posiada me Boskie serce,
MA WSZYSTKO.

Świat przeminie, 
wszystko zabierze Ci śmierć
Tylko jedno zostanie 
- Ja - TWÓJ BÓG

Autor nieznany

No comments:

Post a Comment