Saturday, September 29, 2012

Do grup WZCh

Do grup WZCh
Drodzy w Chrystusie,
Zwracam się do wszystkich WZChowców i do sympatyków, do kogo ta informacja dotrze.
Dziękuję bardzo za przygotowanie dzisiejszego wyjazdu wycieczkowego.  Jak mi powiedziała Halina, będzie nas tam około 70 osób. Wiem też, że wielu ochotnie przygotowywało wszystko, co trzeba do radosnego spędzenia czasu. Mam wrażenie, że młodsi WZChowcy nie zdecydowali się na wyjazd. Można się spodziewać rodzinnej atmosfery, bo w większości jadą całe rodziny. Pogoda zapowiada się słoneczna przez cały dzień.
Korzystam z tej okazji, żeby przekazać informację wszystkim zainteresowanym, iż rozpoczęły się spotkania grup dorosłych. Spotkania są we wtorki, o godz. 20, na przemian, Galilea i Betania (w najbliższy wtorek, tj. 2 października) spotkanie ma Galilea. Do Galilei mogą jeszcze dołączyć, szczególnie single. Betania jest w zasadzie kompletna, ale przypuszczam, że jeszcze zaproszą jedno-dwa małżeństwa.
Beatę i Wojtka, z grupy Betania, poprosiłem, żeby zajęli się organizacją i prowadzeniem nowej grupy małżeństw, które mają dzieci w takim wieku, że nie można zostawić ich samych w domu. Może się spodoba zainteresowanym małżonkom taka możliwość, że podczas spotkania rodziców dziećmi zajmie się np. katechetka, prowadząc w formie gier i zabaw zajęcia formacyjne. Terminy takich spotkań będą mogli ustalić sami rodzice. Ja też jestem zainteresowany uczestniczyć w nowej grupie i podaję swój nr tel. dla pierwszych kontaktów: 7734145461.
A teraz informacja, przykra. Próbowałem, jak w tamtym roku, odprawiać nowennę w intencji WZChowców i o nowych, ale dotychczas wszystkie próby spalone. „Ciągle zaczynam od nowa” – rośnie jednak nadzieja, że odkąd uwolniłem się od niektórych prac, których nie musi wykonywać ksiądz, to wyniki są bardziej zadowalające. Nie zdradzę, jaka to jest nowenna, ale powiem tylko, że nie pompejańska, chociaż zajmuje nie mniej czasu. Podzielę się tym, kiedy zakończę. Proszę zatem o westchnienie strzeliste do nieba w mojej intencji.
Jeśli ci, którzy odprawili Fundament Ćwiczeń , mają możliwość uczestniczenia w rekolekcjach Pierwszego Tygodnia, które będzie niedługo prowadził ojciec Mirek, to zachęcam do wzięcia udziału.
Pozdrawiam wszystkich w Panu
Jerzy k.
Niedziela, 30 września 2012

No comments:

Post a Comment